keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Kuvia viä ennenku nugguun :)

                                                    No hei :)

Siinä se musta ja Neast piirretty pilakuva. Itteeni en tunnista, mut nea on aika paljon ittensä näkönen. :D
Se katutaiteilija oli joku ulkomaalanen, joka puhu tosi ''mutisevasti'' ja nopeesti enkkuu, joten en saanu puolistakaa selvää :D:D
Se pyyteli äiteltä anteeks ku se piirs noin ''rajun'' kuvan, ku kerrottii iät myöhemmi.
Mullon jokku trinksut jaloos ja nealki joku kädes.
Nooh, ei voi muutaku kohtelijaisuutena ottaa, kerra näytettii nii kypsilt ja aikusilt. :D
Alko muute sattuun himona poskii, ku piti vaa kokoaja hymyillä..
Siihen keräänty välillä jopa 30 ihmisen joukkoi tuijjottaan, ku se mies piirs meitä. :)
Koko operaatio kesti jtn 30min, mut jos ois ottanu värillisen, nii ois menny useempi tunti.
Hintaa oli 25e.


Mutta. Nyt painun untenmaille. :)

Öitäää :-)

xoxo Jenna






Angstausta..

Juu elikkästäää..
Tänään on ollu suoraansanottuna paska angsti pvä. Perhedraamaa aika hitosti, ja siit syyst mieli aika maas.
Soitin just Juholle, et voisko se hakee mut tääl, ja oottelenki ny et se soittaas ja varmistaas mulle et pääseeks se hakee.
Oon koton enää sunnuntaihin asti ja harmittaa seki, et kuinka vähä me ollaan keritty touhuun tän loman aikan.


Taidan laittaa viä täl viikol jonku videopostauksen, kun nimittäi joudun taas pitää taukoo, ku meen sinne perhekeskuksee..  
Onhan mulla myös syytä hyvään mielee, koska Viiru on ny taas entisellää, ja mun kuume helpotti. :)
Lauantaina ainakin nään taas isseetä.. En tiä et miks, mut en millää jaksais.
Meillä oli ennen valvotut tapaamiset, mut pari kk si, ne muuttu valvomattomiks.
Ollaan ny nähty 2 kertaa ilman minkään näköst valvontaa, ja eka kerta meniki vähän paskasti, ku issee alko selittää kaikkee paskaa, kuinka me ollaa vääräs kaikes ja se kyl tietää, et mitä ennen tapahtu.
Toinen kerta oliki siä särkänniemes, jossa paskoin mun nivelsiteet. :D
Jokatapaukses tuntuu silt, et vika pvä koton menee vähä hukkaa.
Ei me onneks siä koko pvää olla. :)



Pitäis vielä nähä pari kaveriiki ylöst, mut aika alkaa käydä vähii :D
Melkei koko loma on menny Tv:n tai tietsikan ääres.
Syy siihen on, et täält korvest ei nii helposti pääse minnekkää.






Taidan ny mennä angstaa muualle :D

xoxo Jenna


tiistai 30. heinäkuuta 2013

All this time I was finding myself And I didn't know I was lost

No moro taaas :)
Viimeyönä palailin sieltä hesasta ja oli kuulkaas ihaninta ikin!
      Ensimmäisen käytiin Vantaan Heurekas. Siel oli kaikkee himo mielenkiintosta ja jänskää.
Esimerkkeinä siellä oli sellane näyttely, jossa oli kuolleita ihmisii leikelty ja laitettu kaikkii jänniin asentoihin.
http://www.heureka.fi/fi/bodyworlds,
ja sellanen pyörä, joka kulki siel katos remmin varas ja sillä sai ajaa! Se oli kyl pelottava, koska meinasin parikertaa tippuu sinne turvaverkkoon sen päält. :D

     Katteltiin siel planetaarios joku semmone planeetta leffa, ja aika pia sen jälkee lähettiinki hesaan.
Pyöriskeltiin hesan keskustas ja mentiin läpi nähtävyyksii. Oltiin niinku jotai hemmetin turistit siel! :D
   Joku katutaiteilija piirs musta ja siskosta pilakuvan. Mun mielestä se hesas pyöriminen oli koko reissun          paras vaihe!



Joskus 11 aikaa illalla alettiin ettii vasta yösijaa. Juho soitti nollakakkoseen ja pienen ettimisen jälkee siel löydettii sellane 'Bed and breakfest'. Se oli vanhan mummun kodin yläkerras oleva pieni huoneisto, jossa oli 2 makkarii jois kummaski 2 sänkyy, keittiö ja suihkutilat.
  Mun mielipide on, että se oli paljon parempi vaihtoehto, ku joku hotelli. Aamulla se oli tehny meille ihanan aamupalan johon kuulu: sämpylää, puuroo, pullaa, aprikoosi novelle vettä, kahviä, teetä, mehua, karjalanpiirakkaa, munavoita ja kaikkee muut hyvää. :)



Aamupalan jälkee lähdeskeltiin lintsilleee!
  Saatettiin vilahtaa eile 10 uutisis, ku siel ei toiminu mikkää kortit, ja oli kamala jono otolle, nii siel pyöri tv3 kameramies.
   Laitteet oli mun mielest vähä pettymys. Kirnu ja kieputin oli ehk parhaat. :)
Tästä reissusta mulle jäi käteen ainaki angiina..
   Laitan sen video homman ku oon parantunu :)







                                                 Sisarukset liekeis :D



                                                                                   :D








Kiitokset rakkaille tästäkin reissusta!

Ku tultii vihdoin kotii, meidän viirukinkiminki raahautu ulkoo
tuskasesti sisään.
Sen jalalle oli käyny jotai.
Joko se oli hypänny jostai korkeelt ja paiskautunu johonki, tai 
joku munapää oli autonsa kans pökkässy sit. :(
Se mouku jä sähis sille jalalleen.
Vaikka sitä sattu, niin sen oli pakko liikkua.
Tänään se on jo parempi onneks.
Varas aamulla sille jo vähä painoo.. :)
Nyt se nukkuu :3

Mutta en taida kirjotella enempää.
Painun varmaan nukkuun.. 

xoxo Jenna

ps : sori et noi kuvat on tollai sekasi xS



lauantai 27. heinäkuuta 2013

Its my mouth i can say what i want to

Elikkäääää.
Aattelin et kirjottelen vielä pikaisesti ennenku lähetää hesaan päin.
En voi varmaa siel kamalasti kirjotella. Jos tilaisuus tulee nii tottakai otan sen.
Joo mut kattellaas sitä sitte :) Edelleenki kommentit ja seuraajat on tervetulleita! ;)
Kiitos kaikille lukijoille! Teit on jo 29! :) 1 viä nii 30 ;););););) juu mutta, taidan mennä syömää pikapikaa aamupalaa ja sitte lähtö.



                                              xoxo Jenna

Things that i want/love/like/wanna do before i die.




















------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeei kaikki!
Huomenna etelä-suomee! Käydään heurekas ja jumbo kauppakeskukses.
Mennää ylihuome sinne lintsille. Mun veli saa luvan olla kuskin, koska Rakke ei oikee
osaa ajaa hesan keskustas. En tajuu mite joku pystyy asuu siel! Aina kaikki parkkipaikat täynnä ja himona
liikennettä. Voin vaan kuvitella, et kui kova liikenne siel on huomenna, ku Rihanna o siel. :D
Ois kyl ollu kiva mennä kattoo RiRii. Ootteks kattonu niit lipun hintoi?
Iha järkkyi. 
Juho tulee koht meille yöks, ja huomenna aikasee lähtö.
Saa ny nähä et miten pääsen ylös, ku tänäänki heräilin kolmen aikoihi..
Aattelin, et voisin videokuvaa sitä meidän reissuu pätkiin ja tehä niist video jonka laittasin tänne.
En vaa osaa leikellä :D Voisko joku kertoo mulle jonku hyvän ohjelman jolla niist videon pätkist sais sellasen 
kokonaisen. :)))


Muttamutta. 
Taidan lähtee ottaan aurinkoo, ku on noin ihq sää!;)

xoxo Jenna

perjantai 26. heinäkuuta 2013

Hellureei


Kävin tänään ostoksilla kirppiksellä. :)
Ostin vaikka mitä, ja rahaaki meni vaan 14e. Kirpparit on kyl aiva mahtavia! :3 Jeeejeee
Sitte kävin saunas ja menin siskon kans ulos ottaa kuvia. :)

Muutama ostos:

Ostin aiva vitivalkoset farkut, jokka ei ollu ku 3e.



Sitte tollasen i won't say paidan. :) 3e


Myös tuollane villapaita :) 3e

Myöhemmin me kuvailtiin Raken uuden moottoripyörän kans, jonka se just osti. :)
En ihan lähteny reissuun. (Huomaa ironia)
Se iski liekkiä ja päästi sellasta ääntä että koko Ylö varmaa kuuli :D

Mulla alkaa olla ikävä kaikkii rakkait kauhajoel!
Muruille terkkuja!<3
Oon Ylös viel yhen viikon.
Sunnuntaina me lähetää hesaan. Ei viel tiietä, et mennäänks lintsille sillo,
ku RiRin keikka on sinä päivän, ja varmaa 2x nii paljo porukkaa ku normisti.

Meen ny :)
xoxo Jenna


torstai 25. heinäkuuta 2013

Life is too short to worry, kysymyspostaus vastaukset



Yrittäkääpä laskee montako kertaa sanon ''ööö'' tos videon aikana. :D
Vielä kerran kiitän ja kumarran kysymyksiä lähettäneille!
Voisin tehdä taas pian jonku erikoispostauksen, joten NYT VAAN EHDOTTELEEN!!!!!;)
Älkääkä tuomikko, koska toi oli mun eka video koko blogi historias! :)

Tuolta löydät sen mun kysymyspostaus videon.


Nea oli kuvaajana, eli syyttäkää sitä heilumisesta. :)

Kirjottelen lisää huomenna. 





xoxo Jenna

lauantai 20. heinäkuuta 2013


Heeeei.
En ny jaksa kamalasti kirjotella. Laitan nytten vaa muutaman kuvan. :)
Laittakaa hei ihanat kommentteihin, millasia postauksia multa haluisitte.
Aattelin tehdä teille lähipäivinä videopostausta, mut ei siit vielä enempää.
Toivottavasti ootte tykänny blogista tähän asti, ja pistäkää kommenttia tulemaan,
jos on liian vähäm tekstiä yms :)
Kerron pikasesti vielä mun päivästä:
Oon ny mun murulla Ainolla yökyläs.
Katteltiin muutama kauhu, oleiltiin pihalla tekemässä ei mitään
ja naurettiin turhille jutskuille.
Tuli mieleen et tänään on mun nimpparit!
:3
Aino anto mulle lahjaks sellasen limenvihreen pidennysraidan, joka on varmaan 2 kertaa niin pitkä,
kun mun omat hiukset. Pitäis ehkä leikkaa se tai jotai. :D
Sellasii saa glitterist jotai 4e :)

Oho :o
Kirjotinki jo aika paljon, vaikka piti vaa laittaa kuvat ja lopettaa siihe. :D
Ny mä lopetan ja painun tekee jotai muuta ku bloggaa.

xoxo Jenna