No moro taaas :)
Viimeyönä palailin sieltä hesasta ja oli kuulkaas ihaninta ikin!
Ensimmäisen käytiin Vantaan Heurekas. Siel oli kaikkee himo mielenkiintosta ja jänskää.
Esimerkkeinä siellä oli sellane näyttely, jossa oli kuolleita ihmisii leikelty ja laitettu kaikkii jänniin asentoihin.
http://www.heureka.fi/fi/bodyworlds,
ja sellanen pyörä, joka kulki siel katos remmin varas ja sillä sai ajaa! Se oli kyl pelottava, koska meinasin parikertaa tippuu sinne turvaverkkoon sen päält. :D
Katteltiin siel planetaarios joku semmone planeetta leffa, ja aika pia sen jälkee lähettiinki hesaan.
Pyöriskeltiin hesan keskustas ja mentiin läpi nähtävyyksii. Oltiin niinku jotai hemmetin turistit siel! :D
Joku katutaiteilija piirs musta ja siskosta pilakuvan. Mun mielestä se hesas pyöriminen oli koko reissun paras vaihe!
Joskus 11 aikaa illalla alettiin ettii vasta yösijaa. Juho soitti nollakakkoseen ja pienen ettimisen jälkee siel löydettii sellane 'Bed and breakfest'. Se oli vanhan mummun kodin yläkerras oleva pieni huoneisto, jossa oli 2 makkarii jois kummaski 2 sänkyy, keittiö ja suihkutilat.
Mun mielipide on, että se oli paljon parempi vaihtoehto, ku joku hotelli. Aamulla se oli tehny meille ihanan aamupalan johon kuulu: sämpylää, puuroo, pullaa, aprikoosi novelle vettä, kahviä, teetä, mehua, karjalanpiirakkaa, munavoita ja kaikkee muut hyvää. :)
Aamupalan jälkee lähdeskeltiin lintsilleee!
Saatettiin vilahtaa eile 10 uutisis, ku siel ei toiminu mikkää kortit, ja oli kamala jono otolle, nii siel pyöri tv3 kameramies.
Laitteet oli mun mielest vähä pettymys. Kirnu ja kieputin oli ehk parhaat. :)
Tästä reissusta mulle jäi käteen ainaki angiina..
Laitan sen video homman ku oon parantunu :)
Sisarukset liekeis :D
:D
Kiitokset rakkaille tästäkin reissusta!
Ku tultii vihdoin kotii, meidän viirukinkiminki raahautu ulkoo
tuskasesti sisään.
Sen jalalle oli käyny jotai.
Joko se oli hypänny jostai korkeelt ja paiskautunu johonki, tai
joku munapää oli autonsa kans pökkässy sit. :(
Se mouku jä sähis sille jalalleen.
Vaikka sitä sattu, niin sen oli pakko liikkua.
Tänään se on jo parempi onneks.
Varas aamulla sille jo vähä painoo.. :)
Nyt se nukkuu :3
Mutta en taida kirjotella enempää.
Painun varmaan nukkuun..
xoxo Jenna
ps : sori et noi kuvat on tollai sekasi xS