lauantai 27. heinäkuuta 2013

Things that i want/love/like/wanna do before i die.




















------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeei kaikki!
Huomenna etelä-suomee! Käydään heurekas ja jumbo kauppakeskukses.
Mennää ylihuome sinne lintsille. Mun veli saa luvan olla kuskin, koska Rakke ei oikee
osaa ajaa hesan keskustas. En tajuu mite joku pystyy asuu siel! Aina kaikki parkkipaikat täynnä ja himona
liikennettä. Voin vaan kuvitella, et kui kova liikenne siel on huomenna, ku Rihanna o siel. :D
Ois kyl ollu kiva mennä kattoo RiRii. Ootteks kattonu niit lipun hintoi?
Iha järkkyi. 
Juho tulee koht meille yöks, ja huomenna aikasee lähtö.
Saa ny nähä et miten pääsen ylös, ku tänäänki heräilin kolmen aikoihi..
Aattelin, et voisin videokuvaa sitä meidän reissuu pätkiin ja tehä niist video jonka laittasin tänne.
En vaa osaa leikellä :D Voisko joku kertoo mulle jonku hyvän ohjelman jolla niist videon pätkist sais sellasen 
kokonaisen. :)))


Muttamutta. 
Taidan lähtee ottaan aurinkoo, ku on noin ihq sää!;)

xoxo Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti