lauantai 29. kesäkuuta 2013

I just wanna feel this moment

Heipähei.
Tänään on ollut taas yks kotona löhöömis päivä.
Pitäis alkaa pikkuhiljaa suunnittelemaan jotain tekemistäkin.
Ainut varma asia on et meen huomenna Ainolle yöks ja ollaan varmaan uimas koko päivä.
En oo tän loman aikana paljoo muita kavereita nähnykkää kun Ainon.
 Juu ja en ookkaa tänne blogii vielä kirjottanu siitä että oon huostassa, perhekeskuksessa.
Tällähetkellä lomailen kotona ylöjärvellä, mutta ensviikon sunnuntaina on taas nokkakohti helvettiä.
Toivon että pääsisin sieltä mahdollisimman nopeasti pois, ja yläasteen aikana sen pitäiskin tapahtua.

FAKTOJA PERHEKESKUKSESSA ASUMISESTANI:

- Oon ollut siellä kohta 4 vuotta.
- On jyrkästi sitä vastaan.
- Jouduin sinne nelosluokalla väkivaltasen käytöksen ja ''lapsuuden traumojen'' takia.
- En oo enää väkivaltanen. :D
- Kun pääsen sieltä pois, muutan äitini luo.

Syy siihen että en oo vielä päässyt sieltä pois ei todellakaan ole se että olisin vielä se sama hullu, kakara, joka halusi että kaikki menis juuri niinkun itse haluaa, vaan siihen ei itseasiassa ole mitään kunnon syytä enää.
Sossut sanovat mulle että ne pitäis mua siellä mun murrosiän takia, mutta eihän se huostassa pitämiseen oo mikään syy. Siksi luulenkin että taustalla on se että ne pelkää että mun isä alottaa taas saman oikeudenkäynti rumban, ku silloin kun olin pieni.
 Ainut asia, minkä takia kestän olla perhekeskuksessa, on mun kaverit ja vahvat ystävyys- suhteet jokka on muodostunu pikkuhiljaa mun ympärille. Kaikkia niitä rakkaita tulis hirvee ikävä ja mun kotoo sinne perhekeskukselle on yli kahen tunnin matka.
  Siitäkin huolimatta, oon kyllästyny perhekeskuksen elämään ja yli tiukkoihin sääntöihin.



Eipäs mulla tänään enempää :)
Meen nytte syöpöttelemään lättyjä, mutta ennen sitä laitan muutaman kuvan tältä illalta. :)


                     Sori et noi kaks on tollasii duckfacekuvii, mut kaikki muut                                                                                             
                       oli heilahtanu :D



                                 Siskoni mun <3


                                       Lättyjääää!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3nams


                                                                                xoxo

torstai 27. kesäkuuta 2013

27.6.2013

Moii.
Tänään oli se shoppailupvä!!
Lähettii treelle kaheltatoista aamulla ja ei siinä kauaa menny ku eksyttii. 
Eksymisessä positiivista oli se et nähtii Olli Herman!
Syömässä käytii pienessä kiinalaisessa, joka on paras kiinalaine ikinä!
Tilasin ananas kanaa.
Kaikki kaupat käytiin läpi ja matkaan jäi tällasia:


En tiä missä tota mekkoo käyttäsin, mut kyl mä jotai keksin.:D







Kyllähä siel kaupoilla aika kulu, vaikka loppua kohti alkoki satamaan.
 Mut ei mulla tänään kauheesti muuta ookkaa :)


xoxo

keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Unohin näää :D












joololmoi

KUUMA!

Heps daaz :>
Tänään oon meinannu läkähtyä kuoliaaks ja sulaa asfalttiin!
Koko kesän kuumin päivä tähänmennes. Tulin justiinsa uimasta.
Koko päivä on pääosis menny kylillä pyöries. Ei me ees tehty paljoo muuta ku käytii ruokakaupas, äiten työpaikalla ja pizzeerias, mut aikaa meni vitusti. Iha samperin levoton olo on koska haluis tehä jotai järkevää, mut en keksi mitää. Huomenna siihe löytyy pelastus ku meen Ainon kans treelle shoppailee :)
Mulla on kerranki rahaa, enkä voi oottaa niiden tuhlaamista. 
Niinii ja Aino tuli tänne jo tnä.
Tänää ois pitäny siivoo sauna, siivoo kämppä, siivoo piha ja vaikka mitä muuta, mut mitään ei oo tehty. 
On ollu niin kuuma ettei oo jaksanu tehä mitää..


Ookoo jote en oo tainnu tänne kirjottaa Ainost jote kukaa ei tiä kuka helvetti se on. :D
Se on siis ollu mun baras ystävä varmaa kakkos luokasta asti.
Se on ihana,paras,ärsyttävä,rasittava ja hullu tyttelö.
ANTELIAS  --javitut.. pikemminki aistiharhane... ;D
IHQPISSISPOJU
NÖPÖNASSU :3
ONNISTUJA  --jooei

Laitan siitä ny muutaman ihkun kuvan! >:D


Siinä mun rakkauteni!<3 
Kaikki kolme muuta paitti se mis Ainol on mustat hiukset, on muute otettu just sillo juhannuksen :)
Lisää juhannuskuvii ku kerra lupasin:





Ääh en taida keksii muuta puhuttavaa koska tosiaa ei kauheesti mitää erikoista oo tapahtunu...
xoxo

tiistai 25. kesäkuuta 2013

No moi

Joo anteeks etten taaskaa oo kirjotellu mut yritän nyt parantaa.
Kävin pari päivää si taas särkän-niemes. Tälläkertaa olin vaa isseen, siskon ja äitipuolen kans.
Isä onnistu nolaan mut jo portilla kun se alko selittää jollekki pari vuotta mua vanhemmalle lipun myyjälle kuinka sen pienet vintiöt luultavasti haluaa kirmata laitteissa ja kuinka innoissaan me ollaa...
Äitipuoli taas alko selvittää sille tohkeissaa jostai karvapossusta jonka se haluaa nähdä.
No mutta reissu päätty siihen ku kaaduin siä vitun pelletalos jalkani päälle ja mulla meni nivelsiteet.
Kaatumisen jälkee mun ympärillä hössäs varmaa 3 terveydenhoitajaa, joku särkän pomotyyppi ja joku opiskelija.. Ne ois halunnu viedä mut rullatuolilla autolle mut en suostunu.:D Itseppäisyydestä joutuu joskus kärsimää... No ku päästii autoo nii mentii tayssin päivystyksee oottaa pariks tunniks sitä, että terveydenhoitaja totee ettei mun jalalle voi ny mitää tehä ja että se toipuu ajan kans.
     Juhannusta mä olin viettämäs mummulas, Jyväskylässä. Ja ofc vaikka se terveydenhoitaja oli määränny mulle lepoo, nii enhä mä paikallani pysyny. Aino tuli ekaa kertaa sinne mukaa ja me nukuttii kaksistaa rantasaunalla. Siel me veneiltii ja löhöiltii laiturilla.(: Oli muute iha vitu paras juhannus ikin!
Tultiin eilen takas kotii joskus puol kasilta aamulla. Aino lähti viiden aikoihi, mut ennen sitä kerettii mennä uiskentelee(:
Me naurettii laiturilla kaikes rauhas ku joku heitti meitä pullolla! Onneks se ei osunu, mut mä heitin sitä heittäjää samalla pullolla päähä. :D Ei kannata ryppyillä meille! Jou.
Eipä mulla ny muuta oo ku et toivottavasti teilläki oli mahtava juhannus ja menkää ihmiset pihalle!:D
Bye.








PS: Laitan lisää kuvia juhannuksesta ku löydän mun kameran ;)

lauantai 8. kesäkuuta 2013

krillausta ja fiilistelyä

Elikkä tänään oltii laavulla ft perhe. Kalasteltiin mato-ongella ja saatiin aiva naurettavan paljon kalaa.
Yli puolet heitettii takas ja loput joutu kissan evääks... 
Ainokin oli mukana ja sen kans mä kuvailin ja paistoin vaahtokarkkia :3 nams.
  Kun lähettiin sieltä laavulta mä crossailin pikkasen ja si siitä sitte kotia.
Kävin myös tigerissä päivällä ostelees kaikkee randomii hommaa asuntovaunuuni :)
Rahaa sinne meni jotain about 34 e. 
   Sitte meille kävi sellane tositosi mukavaakinmukavampi faili, että meidän kaivo meni rikki eikä vettä enää tuu. Se taas tarkottaa ettei vessa toimi, suihku ei toimi, hana ei toimi eikä mikää muukaa tollane tarpeelline.
Muttamutta... ei voi mitää :) Rakke yrittää saada kaivoo toimii ja vaikka toi touhu aika toivottomalta näyttää, nii kyl se sen toimii viä saa :) Ja ny muutamii kuviii...:


 Toi on vhä pelottava mut... :D


Juu meen nytte ninjailee :) xoxo

perjantai 7. kesäkuuta 2013

Lomalomaloma

Terve!
En oo kirjotellu kiireiden takia pitkään aikaan. Nyt kuitenkin päätin kirjottaa jotain. :)
Kävin eilen särkässä. Se oli yhen nuorisotalon retki ja menin Jussun ja Krisun kanssa. 
Oli aiva hubaaa, mutta loppua kohti alko ukkone. Käytiin näsinneulas ja siä oli niin pelottavaa!!
Istuskelin siinä ikkunalaudalla ja kattelin alas ainaki 220 metristä. Sitte ku siä on ne ihme maksulliset kiikarit, nii kattelin sellasella treen keskustaa. En kyllä ikinä muuttais särkän viereen koska ne lähimmät kerrostalot oli aika hyvällä stalkkaus etäisyydellä...
Jussun ja Krisun kans särkäs oli kylläki aika paska olla koska ei ne uskaltanu tulla minnekkää kunno laitteisii ja pahin laite jonne ne suostu oli tyrsky.. -.-
Lähin sieltä kotio joskus kuuden aikoihin.

Sori tää laatu -.-

xoxo jemip