Tänään on ollut taas yks kotona löhöömis päivä.
Pitäis alkaa pikkuhiljaa suunnittelemaan jotain tekemistäkin.
Ainut varma asia on et meen huomenna Ainolle yöks ja ollaan varmaan uimas koko päivä.
En oo tän loman aikana paljoo muita kavereita nähnykkää kun Ainon.
Juu ja en ookkaa tänne blogii vielä kirjottanu siitä että oon huostassa, perhekeskuksessa.
Tällähetkellä lomailen kotona ylöjärvellä, mutta ensviikon sunnuntaina on taas nokkakohti helvettiä.
Toivon että pääsisin sieltä mahdollisimman nopeasti pois, ja yläasteen aikana sen pitäiskin tapahtua.
FAKTOJA PERHEKESKUKSESSA ASUMISESTANI:
- Oon ollut siellä kohta 4 vuotta.
- On jyrkästi sitä vastaan.
- Jouduin sinne nelosluokalla väkivaltasen käytöksen ja ''lapsuuden traumojen'' takia.
- En oo enää väkivaltanen. :D
- Kun pääsen sieltä pois, muutan äitini luo.
Syy siihen että en oo vielä päässyt sieltä pois ei todellakaan ole se että olisin vielä se sama hullu, kakara, joka halusi että kaikki menis juuri niinkun itse haluaa, vaan siihen ei itseasiassa ole mitään kunnon syytä enää.
Sossut sanovat mulle että ne pitäis mua siellä mun murrosiän takia, mutta eihän se huostassa pitämiseen oo mikään syy. Siksi luulenkin että taustalla on se että ne pelkää että mun isä alottaa taas saman oikeudenkäynti rumban, ku silloin kun olin pieni.
Ainut asia, minkä takia kestän olla perhekeskuksessa, on mun kaverit ja vahvat ystävyys- suhteet jokka on muodostunu pikkuhiljaa mun ympärille. Kaikkia niitä rakkaita tulis hirvee ikävä ja mun kotoo sinne perhekeskukselle on yli kahen tunnin matka.
Siitäkin huolimatta, oon kyllästyny perhekeskuksen elämään ja yli tiukkoihin sääntöihin.
Eipäs mulla tänään enempää :)
Meen nytte syöpöttelemään lättyjä, mutta ennen sitä laitan muutaman kuvan tältä illalta. :)
Sori et noi kaks on tollasii duckfacekuvii, mut kaikki muut
oli heilahtanu :D
Lättyjääää!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3nams
xoxo

































