lauantai 8. kesäkuuta 2013

krillausta ja fiilistelyä

Elikkä tänään oltii laavulla ft perhe. Kalasteltiin mato-ongella ja saatiin aiva naurettavan paljon kalaa.
Yli puolet heitettii takas ja loput joutu kissan evääks... 
Ainokin oli mukana ja sen kans mä kuvailin ja paistoin vaahtokarkkia :3 nams.
  Kun lähettiin sieltä laavulta mä crossailin pikkasen ja si siitä sitte kotia.
Kävin myös tigerissä päivällä ostelees kaikkee randomii hommaa asuntovaunuuni :)
Rahaa sinne meni jotain about 34 e. 
   Sitte meille kävi sellane tositosi mukavaakinmukavampi faili, että meidän kaivo meni rikki eikä vettä enää tuu. Se taas tarkottaa ettei vessa toimi, suihku ei toimi, hana ei toimi eikä mikää muukaa tollane tarpeelline.
Muttamutta... ei voi mitää :) Rakke yrittää saada kaivoo toimii ja vaikka toi touhu aika toivottomalta näyttää, nii kyl se sen toimii viä saa :) Ja ny muutamii kuviii...:


 Toi on vhä pelottava mut... :D


Juu meen nytte ninjailee :) xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti