lauantai 19. lokakuuta 2013

Huomenna viimeinen päivä syyslomaa ö_ö
On ollu iha mukava loma, vaikka alku oliki vähä masentava...

Oon ollu koko loman Ainon kans :3 Olin viimeset kolme päivää niillä, mutta muuten ollaanki oltu meillä. :3
Ainolla ollessa rakastuin dexsterii, olin kurun keskustas (villinpää menoo saa hakee(huomaa sarkasmi)),
katteltii kaikenmaailman kauhuelokuvii ja tehtiin mokkapaloja c:

Hauskaa on tullu loman aikana pidettyy, vaikka samat naamat alkaa kyllästyttää.. (ei aino :D)

Oltiin myös jonkun aikaa Ainon kans pyöriis randomis, ja voi että xD
Eikös heti tuu jotain ihan ihmeellisii pieruääniä päästeleviä jonneja... järkevää porukkaa :D

mutta tota eipä mulla ny muuta... laitan viä pari kuvaa ja pyydän anteeks laatua. Kamera on menny rikki ja joudun sen takia käyttään puhelinta.. :////



En oo kauheesti kuvaillu, mut heti kun saan uuden kameran niin laitan 10 kertaa enemmä kuvii joka postaukseen!;)

xoxo

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Buliuli !! !!

Heei!:)
Voi että tänään on ollu nii ihana päivä! Sain ees vähän toivoo kotia pääsemisen suhteen.:)
Ei siitä vielä enempää koska mikää ei oo varmaa..:)
Mua niin ärsyttää et joudun jättää rakkaat kauhajoelle, ku pääsen kotio!!</3 Ja ylöjärvellä en tunne ihmisiä enää kunnolla ja näi.. :/ silti mieluummi kotii! Tää laitos jossa oon, on tarkotettu alle 12 vuotiaille.. Viikonloppusin herään yheksän aikaa, koska muksut alkaa leikkimää ja pakko on aina just mun oven ees.. :D... Yks aamu heräsin, ku yks tyttö oli tiirikoinu mun huoneen oven auki, ja sitte se vaa istu mun sängyn eteen tuijjottaan mua..D: pikkaaaasen creepy!! Mulla ny tavotteen päästä kotia kasi luokan lopussa, mut kattoo ny mitä sossut meinaa..:) Koulu menee iha hyvi lukuunottamatta muutamaa wilmamerkintää ruottin- ja fyken opettajilt.:)
Ei mulla tähänhätään enempää..:)) 
Öitää :>

perjantai 20. syyskuuta 2013

Sorii!:<

Juu elikkä aluks pyydän anteeks että on ollu näin pitkä tauko tän blogin kanssa.:(
En vaa oo oikee löytäny aikaa ja sillon ku sitä on ollu, oon ollu niin pirun laiskalla päällä, etten oo jaksanu kirjotella..
Nyt mä kuitenkin päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjotella pitkästä aikaa!:)
Tänään on ollu tietys mielessä aika paska päivä. Ensimmäine vastoinkäymine tapahtu ruottin tunnilla ku ihana Kaarto syytti mua kaikesta mitä muut mölys.
Jos vaikka Julius ja Eetu puhu keskenää kaarto oli sillai et -:Älkää pojat menkö mukaan tohon Jennan juttuun, vaan keskittykää tehtävii. Kaikki oli sillai et WHAAT!?:D Sain luultavasti siltä tunnilta wilmamerkinnän...
Sitte Jani heitti mun laukun räkälätäkköön.:pp yäk! Sitte sen laukun pohja meni rikki ku jouduin laahaa sitä maata vasten että kaikki se mälli lähtis pois...
Kolmanneks linkka ajo mun pysäkin ohi ja jäin pois varmaa 5 kilsaa siitä, mihin mun piti jäädä.
Ja sitte vielä neljäs asia on se, että en päässykkää mun sukulaisille yöks vaikka näin oli sovittu. Vaan mun lellitty pikkusisko pääs.. eiotapäähännnn..
Huomenna onneks issee tulee moikkaan nokialta.:)
Eipä mulla ny tälläerää muuta:) 

        Heipaaa:)

sunnuntai 18. elokuuta 2013

18.8

Moi! En mä ehikkää tehä sitä videopostausta tänään, koska heräsin niin myöhään. :D
Kattelin äsken sen the great gaspyn. Leonardo Dicaprio on vaan niin.. namm. :3
Me lähetään ihan kohta linkalla kurikkaa kohden, josta meidät haetaan k-joelle.
Mulla ei ookkaa ny kamalasti mitään kirjotettavaa. Me lähdetään kahenkytä minan päästä, enkä oo viel ees pakannu tai meikannu tai tehny mitää muutakaa järkevää.
Aamulla paistoin lättyjä ja kävin juoksulenkillä, mutta en mä muuta ookkaa aikaseks tänään saanu. 

Pitäis varmaan alkaa pakkaileen..

Tossa muuten vielä mun ask, niin että käykää kyselemässä!



xoxoJenna



lauantai 17. elokuuta 2013

-Mä viheltelen vaan-

Sinne se kesäloma sitten meni.
Koulua on ollu jo yli viikon, enkä oo vieläkään yhtään sisäistäny sitä. :D
Mulla on ny jokatoinen viikonloppu kotona. :) Mun pitää keksiä joku systeemi, et pystyisin kirjottaan enemmän. Varmaa pitäis ettiä kirjastokortti jostaki.:D
Huomenna muuten saatan laittaa jonkun videopostauksen. :)
En oo varma et ehinkö, ku on lähtö kauhajoelle, mut ainaki yritän. :)
Kauheita ollu aamuheräämiset viikolla ku kuuden/ seittemän aikaa täytyny herätä joka aamu.
Pitkistä päivistä helpompia tekee valinnaiset. Mun valinnaiset on 2x musaa, kuvis ja köksä. :)
   Voisko joku muuten kertoo et mistä saisin sellasen jack daniels paidan? Tokiki vhä massaa, mut ihastuin sellasee heti ku näin ensimmäisen sellatteen jonku randomin päällä. :D Oon siitälähtien yrittäny löytää jotai vhä luotettavampaa sivuu ku ebay, josta vois sellatteen tilaa, mutten oo löytäny mistään. :<

Taidan ny hipsiä nukkuun, ku huomenna pitääs herätä vähä aikasemmi. 



xoxoJenna

ps: Kommentoikaa jotain haaste ehdotuksia, niin toteutan jonkun niistä seuraavalla kotilomalla. :3

lauantai 3. elokuuta 2013

Hiustenvärjäystä ja kurkkukipuja

Elikkästä tänään värjäsin hiukset!
Oon ny sellanen mustasta epätoivosesti värinpoistolla yritetty (wannabe) blondi. Siis suureks osaks oranssit.
Oon pitkään halunnu kunnon blondit, mut niin kauan kun oon siel perhekeskukses, en voi värjätä sellatteita.
Siihe ei mee kauaa ku nääki on jo vihreet. Siellä nimittäin on kupari putket, ja kupari vaikuttaa blondeihin sillee, et niistä tulee sellaset kauniin oksettavan vihertävät...
En ny kuitenkaa viittis heti alkaa laittaa jotai tummaa siihe päälle, koska... HALUUN VAALEET HIUKSET!
Parin vkn pääst vielä kadun tätä päätöstä, mutta seuraavalla kotilomalla onneks voin jo värjätä uudestaan. :)

Muttamutta. Tänään on Nean 12v synttärit, ja koko päivä ollaan melkein vietetty kaupoilla shoppailees.
En ny viitti laittaa kuvia vaatteista, kun oon tääl jo aivan rähjääntyneenä ja väsyneenä pitkän päivän jäljiltä.
Jaksoin kuitenkin vaivautua sen verran, että otin muutaman kuvan webillä niistä mun tosihypersuperihkuista hiuksista.






Sori laatu, äitin käsi ja todellakin toi mun väsyny ulkonäkö.
Mulla on koko päivän ollu aivan järjetön kurkkukipu!!
Mä en oo koskaan ollu näin kärsimyksis vaan mun kurkun takia! KOSKAAN!
En tiä mikä tätä mun kurkkua oikee vaivaa. Syöminen ja juominen on täyttä tuskaa ja puhuminenkin sattuu.
Pitäis mennä lääkäriin..

Aijon ny lopettaa, enkä välttämättä ehdi kirjottaa huomennakaan.
Kirjotan heti kun vaan pystyn, mutta pieni tauko tulee pakosta, perhekeskuksen takia.
Huomenna siis tosiaan nokkakohti kauhajokee..
Tekis mieli lähtee vaa kälppii jonnekki karabialle, tulematta koskaan takasi.

Muttaaaaaa...
Hyvää koulunalkua ja kesänloppua.:)

xoxo Jenna

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Kuvia viä ennenku nugguun :)

                                                    No hei :)

Siinä se musta ja Neast piirretty pilakuva. Itteeni en tunnista, mut nea on aika paljon ittensä näkönen. :D
Se katutaiteilija oli joku ulkomaalanen, joka puhu tosi ''mutisevasti'' ja nopeesti enkkuu, joten en saanu puolistakaa selvää :D:D
Se pyyteli äiteltä anteeks ku se piirs noin ''rajun'' kuvan, ku kerrottii iät myöhemmi.
Mullon jokku trinksut jaloos ja nealki joku kädes.
Nooh, ei voi muutaku kohtelijaisuutena ottaa, kerra näytettii nii kypsilt ja aikusilt. :D
Alko muute sattuun himona poskii, ku piti vaa kokoaja hymyillä..
Siihen keräänty välillä jopa 30 ihmisen joukkoi tuijjottaan, ku se mies piirs meitä. :)
Koko operaatio kesti jtn 30min, mut jos ois ottanu värillisen, nii ois menny useempi tunti.
Hintaa oli 25e.


Mutta. Nyt painun untenmaille. :)

Öitäää :-)

xoxo Jenna