lauantai 17. elokuuta 2013

-Mä viheltelen vaan-

Sinne se kesäloma sitten meni.
Koulua on ollu jo yli viikon, enkä oo vieläkään yhtään sisäistäny sitä. :D
Mulla on ny jokatoinen viikonloppu kotona. :) Mun pitää keksiä joku systeemi, et pystyisin kirjottaan enemmän. Varmaa pitäis ettiä kirjastokortti jostaki.:D
Huomenna muuten saatan laittaa jonkun videopostauksen. :)
En oo varma et ehinkö, ku on lähtö kauhajoelle, mut ainaki yritän. :)
Kauheita ollu aamuheräämiset viikolla ku kuuden/ seittemän aikaa täytyny herätä joka aamu.
Pitkistä päivistä helpompia tekee valinnaiset. Mun valinnaiset on 2x musaa, kuvis ja köksä. :)
   Voisko joku muuten kertoo et mistä saisin sellasen jack daniels paidan? Tokiki vhä massaa, mut ihastuin sellasee heti ku näin ensimmäisen sellatteen jonku randomin päällä. :D Oon siitälähtien yrittäny löytää jotai vhä luotettavampaa sivuu ku ebay, josta vois sellatteen tilaa, mutten oo löytäny mistään. :<

Taidan ny hipsiä nukkuun, ku huomenna pitääs herätä vähä aikasemmi. 



xoxoJenna

ps: Kommentoikaa jotain haaste ehdotuksia, niin toteutan jonkun niistä seuraavalla kotilomalla. :3

2 kommenttia: