Sori etten eile kerenny laittaa mitää mut koko päivä oli täytee tupattu.
Tehtii iha sikana puutöitä et saatais tilaa tolle mun asuntovaunulle. :3
Nimesin sen huumeluolaks. Ei sillä et siä mitää huumeita käytettääs vaa se on sellane paska sisäpiiri juttutjuttu. :D
Söin eilen pitsaa! Kerranki kävi nii etten pystyny syömää sitä kokonaa koska siin oli iha vitusti liikaa suolaa!
Kävin myös Ainon kans elos ja ostin sielt uudet shortsit ja kaikkii jännii korui :) jajajaja sellaset pyöreet oudot ladygagalasit :D ne on ihanat!<3
Katteltii myös semmone leffa ku mama. Se ei ollu kauhee pelottava mut iha himo surulline! 4/5..
Mut viimeyö oli eka yö mun huumeluolassaaaa! Se oli nii ihana! Mut siinä oli iha vitusti laittamista ennenku siel pysty olee. Ainoo kunnon vika se ku minijääkaappi haisee ihan järkyttävälle!
Siis en oo koskaa haistanu mitään nii kamalaa :D
Joo mut tossa parit kuvat siitä--->
Sori nää laadut mut jouduin ottaa noi kännyl ku kamera hukas :D
Meen ny. Heipzzzzzz...
sunnuntai 12. toukokuuta 2013
perjantai 10. toukokuuta 2013
¨Hi.
Päätin alottaa uuden blogin koska vanhas oli ollu nii kaua taukoo ja kyllästyin siihe jne.
Kattelen just ny Suomi/Venäjä matsii tv:st Ainon kans.
Apuvaa! Tilanne on onneks 1-2 Suomelle mut on vasta toinen erä menos jote.. Kyyl se Suomi voittaa.
Ei oo muuta vaihtoehtoo. Usa ei tapahdu uudestaa.
Hiemanko ois mahtava mennä joskus kattoo iha paikanpäälle.
JA NY ON 1-3!!!! AAAAAHIHANAAA!! <3
Juu.. :D
Mä muuten saan huomenna oman asuntovaunun! Eipäsiistii.
Se kyll on vähä remppaa vailla oleva vanha mut ei se haittaa :)
Vhä omaa rauhaa joskus.. :)
Laitan huomenna siitä si pari kuvaa.
Mut täss kaikkee sekalaista:
Äite <3---->
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




.jpg)


