lauantai 19. lokakuuta 2013

Huomenna viimeinen päivä syyslomaa ö_ö
On ollu iha mukava loma, vaikka alku oliki vähä masentava...

Oon ollu koko loman Ainon kans :3 Olin viimeset kolme päivää niillä, mutta muuten ollaanki oltu meillä. :3
Ainolla ollessa rakastuin dexsterii, olin kurun keskustas (villinpää menoo saa hakee(huomaa sarkasmi)),
katteltii kaikenmaailman kauhuelokuvii ja tehtiin mokkapaloja c:

Hauskaa on tullu loman aikana pidettyy, vaikka samat naamat alkaa kyllästyttää.. (ei aino :D)

Oltiin myös jonkun aikaa Ainon kans pyöriis randomis, ja voi että xD
Eikös heti tuu jotain ihan ihmeellisii pieruääniä päästeleviä jonneja... järkevää porukkaa :D

mutta tota eipä mulla ny muuta... laitan viä pari kuvaa ja pyydän anteeks laatua. Kamera on menny rikki ja joudun sen takia käyttään puhelinta.. :////



En oo kauheesti kuvaillu, mut heti kun saan uuden kameran niin laitan 10 kertaa enemmä kuvii joka postaukseen!;)

xoxo