sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Buliuli !! !!

Heei!:)
Voi että tänään on ollu nii ihana päivä! Sain ees vähän toivoo kotia pääsemisen suhteen.:)
Ei siitä vielä enempää koska mikää ei oo varmaa..:)
Mua niin ärsyttää et joudun jättää rakkaat kauhajoelle, ku pääsen kotio!!</3 Ja ylöjärvellä en tunne ihmisiä enää kunnolla ja näi.. :/ silti mieluummi kotii! Tää laitos jossa oon, on tarkotettu alle 12 vuotiaille.. Viikonloppusin herään yheksän aikaa, koska muksut alkaa leikkimää ja pakko on aina just mun oven ees.. :D... Yks aamu heräsin, ku yks tyttö oli tiirikoinu mun huoneen oven auki, ja sitte se vaa istu mun sängyn eteen tuijjottaan mua..D: pikkaaaasen creepy!! Mulla ny tavotteen päästä kotia kasi luokan lopussa, mut kattoo ny mitä sossut meinaa..:) Koulu menee iha hyvi lukuunottamatta muutamaa wilmamerkintää ruottin- ja fyken opettajilt.:)
Ei mulla tähänhätään enempää..:)) 
Öitää :>

perjantai 20. syyskuuta 2013

Sorii!:<

Juu elikkä aluks pyydän anteeks että on ollu näin pitkä tauko tän blogin kanssa.:(
En vaa oo oikee löytäny aikaa ja sillon ku sitä on ollu, oon ollu niin pirun laiskalla päällä, etten oo jaksanu kirjotella..
Nyt mä kuitenkin päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjotella pitkästä aikaa!:)
Tänään on ollu tietys mielessä aika paska päivä. Ensimmäine vastoinkäymine tapahtu ruottin tunnilla ku ihana Kaarto syytti mua kaikesta mitä muut mölys.
Jos vaikka Julius ja Eetu puhu keskenää kaarto oli sillai et -:Älkää pojat menkö mukaan tohon Jennan juttuun, vaan keskittykää tehtävii. Kaikki oli sillai et WHAAT!?:D Sain luultavasti siltä tunnilta wilmamerkinnän...
Sitte Jani heitti mun laukun räkälätäkköön.:pp yäk! Sitte sen laukun pohja meni rikki ku jouduin laahaa sitä maata vasten että kaikki se mälli lähtis pois...
Kolmanneks linkka ajo mun pysäkin ohi ja jäin pois varmaa 5 kilsaa siitä, mihin mun piti jäädä.
Ja sitte vielä neljäs asia on se, että en päässykkää mun sukulaisille yöks vaikka näin oli sovittu. Vaan mun lellitty pikkusisko pääs.. eiotapäähännnn..
Huomenna onneks issee tulee moikkaan nokialta.:)
Eipä mulla ny tälläerää muuta:) 

        Heipaaa:)