sunnuntai 18. elokuuta 2013

18.8

Moi! En mä ehikkää tehä sitä videopostausta tänään, koska heräsin niin myöhään. :D
Kattelin äsken sen the great gaspyn. Leonardo Dicaprio on vaan niin.. namm. :3
Me lähetään ihan kohta linkalla kurikkaa kohden, josta meidät haetaan k-joelle.
Mulla ei ookkaa ny kamalasti mitään kirjotettavaa. Me lähdetään kahenkytä minan päästä, enkä oo viel ees pakannu tai meikannu tai tehny mitää muutakaa järkevää.
Aamulla paistoin lättyjä ja kävin juoksulenkillä, mutta en mä muuta ookkaa aikaseks tänään saanu. 

Pitäis varmaan alkaa pakkaileen..

Tossa muuten vielä mun ask, niin että käykää kyselemässä!



xoxoJenna



lauantai 17. elokuuta 2013

-Mä viheltelen vaan-

Sinne se kesäloma sitten meni.
Koulua on ollu jo yli viikon, enkä oo vieläkään yhtään sisäistäny sitä. :D
Mulla on ny jokatoinen viikonloppu kotona. :) Mun pitää keksiä joku systeemi, et pystyisin kirjottaan enemmän. Varmaa pitäis ettiä kirjastokortti jostaki.:D
Huomenna muuten saatan laittaa jonkun videopostauksen. :)
En oo varma et ehinkö, ku on lähtö kauhajoelle, mut ainaki yritän. :)
Kauheita ollu aamuheräämiset viikolla ku kuuden/ seittemän aikaa täytyny herätä joka aamu.
Pitkistä päivistä helpompia tekee valinnaiset. Mun valinnaiset on 2x musaa, kuvis ja köksä. :)
   Voisko joku muuten kertoo et mistä saisin sellasen jack daniels paidan? Tokiki vhä massaa, mut ihastuin sellasee heti ku näin ensimmäisen sellatteen jonku randomin päällä. :D Oon siitälähtien yrittäny löytää jotai vhä luotettavampaa sivuu ku ebay, josta vois sellatteen tilaa, mutten oo löytäny mistään. :<

Taidan ny hipsiä nukkuun, ku huomenna pitääs herätä vähä aikasemmi. 



xoxoJenna

ps: Kommentoikaa jotain haaste ehdotuksia, niin toteutan jonkun niistä seuraavalla kotilomalla. :3

lauantai 3. elokuuta 2013

Hiustenvärjäystä ja kurkkukipuja

Elikkästä tänään värjäsin hiukset!
Oon ny sellanen mustasta epätoivosesti värinpoistolla yritetty (wannabe) blondi. Siis suureks osaks oranssit.
Oon pitkään halunnu kunnon blondit, mut niin kauan kun oon siel perhekeskukses, en voi värjätä sellatteita.
Siihe ei mee kauaa ku nääki on jo vihreet. Siellä nimittäin on kupari putket, ja kupari vaikuttaa blondeihin sillee, et niistä tulee sellaset kauniin oksettavan vihertävät...
En ny kuitenkaa viittis heti alkaa laittaa jotai tummaa siihe päälle, koska... HALUUN VAALEET HIUKSET!
Parin vkn pääst vielä kadun tätä päätöstä, mutta seuraavalla kotilomalla onneks voin jo värjätä uudestaan. :)

Muttamutta. Tänään on Nean 12v synttärit, ja koko päivä ollaan melkein vietetty kaupoilla shoppailees.
En ny viitti laittaa kuvia vaatteista, kun oon tääl jo aivan rähjääntyneenä ja väsyneenä pitkän päivän jäljiltä.
Jaksoin kuitenkin vaivautua sen verran, että otin muutaman kuvan webillä niistä mun tosihypersuperihkuista hiuksista.






Sori laatu, äitin käsi ja todellakin toi mun väsyny ulkonäkö.
Mulla on koko päivän ollu aivan järjetön kurkkukipu!!
Mä en oo koskaan ollu näin kärsimyksis vaan mun kurkun takia! KOSKAAN!
En tiä mikä tätä mun kurkkua oikee vaivaa. Syöminen ja juominen on täyttä tuskaa ja puhuminenkin sattuu.
Pitäis mennä lääkäriin..

Aijon ny lopettaa, enkä välttämättä ehdi kirjottaa huomennakaan.
Kirjotan heti kun vaan pystyn, mutta pieni tauko tulee pakosta, perhekeskuksen takia.
Huomenna siis tosiaan nokkakohti kauhajokee..
Tekis mieli lähtee vaa kälppii jonnekki karabialle, tulematta koskaan takasi.

Muttaaaaaa...
Hyvää koulunalkua ja kesänloppua.:)

xoxo Jenna