lauantai 3. elokuuta 2013

Hiustenvärjäystä ja kurkkukipuja

Elikkästä tänään värjäsin hiukset!
Oon ny sellanen mustasta epätoivosesti värinpoistolla yritetty (wannabe) blondi. Siis suureks osaks oranssit.
Oon pitkään halunnu kunnon blondit, mut niin kauan kun oon siel perhekeskukses, en voi värjätä sellatteita.
Siihe ei mee kauaa ku nääki on jo vihreet. Siellä nimittäin on kupari putket, ja kupari vaikuttaa blondeihin sillee, et niistä tulee sellaset kauniin oksettavan vihertävät...
En ny kuitenkaa viittis heti alkaa laittaa jotai tummaa siihe päälle, koska... HALUUN VAALEET HIUKSET!
Parin vkn pääst vielä kadun tätä päätöstä, mutta seuraavalla kotilomalla onneks voin jo värjätä uudestaan. :)

Muttamutta. Tänään on Nean 12v synttärit, ja koko päivä ollaan melkein vietetty kaupoilla shoppailees.
En ny viitti laittaa kuvia vaatteista, kun oon tääl jo aivan rähjääntyneenä ja väsyneenä pitkän päivän jäljiltä.
Jaksoin kuitenkin vaivautua sen verran, että otin muutaman kuvan webillä niistä mun tosihypersuperihkuista hiuksista.






Sori laatu, äitin käsi ja todellakin toi mun väsyny ulkonäkö.
Mulla on koko päivän ollu aivan järjetön kurkkukipu!!
Mä en oo koskaan ollu näin kärsimyksis vaan mun kurkun takia! KOSKAAN!
En tiä mikä tätä mun kurkkua oikee vaivaa. Syöminen ja juominen on täyttä tuskaa ja puhuminenkin sattuu.
Pitäis mennä lääkäriin..

Aijon ny lopettaa, enkä välttämättä ehdi kirjottaa huomennakaan.
Kirjotan heti kun vaan pystyn, mutta pieni tauko tulee pakosta, perhekeskuksen takia.
Huomenna siis tosiaan nokkakohti kauhajokee..
Tekis mieli lähtee vaa kälppii jonnekki karabialle, tulematta koskaan takasi.

Muttaaaaaa...
Hyvää koulunalkua ja kesänloppua.:)

xoxo Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti