Siinä se musta ja Neast piirretty pilakuva. Itteeni en tunnista, mut nea on aika paljon ittensä näkönen. :D
Se katutaiteilija oli joku ulkomaalanen, joka puhu tosi ''mutisevasti'' ja nopeesti enkkuu, joten en saanu puolistakaa selvää :D:D
Se pyyteli äiteltä anteeks ku se piirs noin ''rajun'' kuvan, ku kerrottii iät myöhemmi.
Mullon jokku trinksut jaloos ja nealki joku kädes.
Nooh, ei voi muutaku kohtelijaisuutena ottaa, kerra näytettii nii kypsilt ja aikusilt. :D
Alko muute sattuun himona poskii, ku piti vaa kokoaja hymyillä..
Siihen keräänty välillä jopa 30 ihmisen joukkoi tuijjottaan, ku se mies piirs meitä. :)
Koko operaatio kesti jtn 30min, mut jos ois ottanu värillisen, nii ois menny useempi tunti.
Hintaa oli 25e.
Mutta. Nyt painun untenmaille. :)
Öitäää :-)
xoxo Jenna
on taitava piirtäjä kyllä :)! sulla on tosi kiva banneri! yksinkertanen ja saa kuvastasi selvää!:) nice ;) liityin! ps. ois kiva jos ottasit ton kommentti robotin pois :P
VastaaPoistaJuu laitan heti kun ehdin. :) Ja kiitosta. :)
VastaaPoistahttp://julialivesonprayer.blogspot.fi/2013/08/haaste.html
VastaaPoistaSulle on haaste! Tee, jos innostaa, etkä ole sattunut vielä tekemään tätä(:
ok :)
Poista