keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Angstausta..

Juu elikkästäää..
Tänään on ollu suoraansanottuna paska angsti pvä. Perhedraamaa aika hitosti, ja siit syyst mieli aika maas.
Soitin just Juholle, et voisko se hakee mut tääl, ja oottelenki ny et se soittaas ja varmistaas mulle et pääseeks se hakee.
Oon koton enää sunnuntaihin asti ja harmittaa seki, et kuinka vähä me ollaan keritty touhuun tän loman aikan.


Taidan laittaa viä täl viikol jonku videopostauksen, kun nimittäi joudun taas pitää taukoo, ku meen sinne perhekeskuksee..  
Onhan mulla myös syytä hyvään mielee, koska Viiru on ny taas entisellää, ja mun kuume helpotti. :)
Lauantaina ainakin nään taas isseetä.. En tiä et miks, mut en millää jaksais.
Meillä oli ennen valvotut tapaamiset, mut pari kk si, ne muuttu valvomattomiks.
Ollaan ny nähty 2 kertaa ilman minkään näköst valvontaa, ja eka kerta meniki vähän paskasti, ku issee alko selittää kaikkee paskaa, kuinka me ollaa vääräs kaikes ja se kyl tietää, et mitä ennen tapahtu.
Toinen kerta oliki siä särkänniemes, jossa paskoin mun nivelsiteet. :D
Jokatapaukses tuntuu silt, et vika pvä koton menee vähä hukkaa.
Ei me onneks siä koko pvää olla. :)



Pitäis vielä nähä pari kaveriiki ylöst, mut aika alkaa käydä vähii :D
Melkei koko loma on menny Tv:n tai tietsikan ääres.
Syy siihen on, et täält korvest ei nii helposti pääse minnekkää.






Taidan ny mennä angstaa muualle :D

xoxo Jenna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti