Moi! En mä ehikkää tehä sitä videopostausta tänään, koska heräsin niin myöhään. :D
Kattelin äsken sen the great gaspyn. Leonardo Dicaprio on vaan niin.. namm. :3
Me lähetään ihan kohta linkalla kurikkaa kohden, josta meidät haetaan k-joelle.
Mulla ei ookkaa ny kamalasti mitään kirjotettavaa. Me lähdetään kahenkytä minan päästä, enkä oo viel ees pakannu tai meikannu tai tehny mitää muutakaa järkevää.
Aamulla paistoin lättyjä ja kävin juoksulenkillä, mutta en mä muuta ookkaa aikaseks tänään saanu.
Pitäis varmaan alkaa pakkaileen..
Tossa muuten vielä mun ask, niin että käykää kyselemässä!
xoxoJenna
oi vitsi mäki haluisin nähä ton leffan koska leonardo <3! tää sun blogis on kyl tosi ihana ja oot nätti! :)
VastaaPoistafashionsituation.blogspot.com
kiitos paljon :)! oli muute ihana leffa! suosittelen;)
PoistaSulla on tosi kivan olonen blogi! :)
VastaaPoistahttp://wordsaboutme-heta.blogspot.fi/
kiitti!:3
PoistaTodella ihana blogi :)
VastaaPoistaKiinostaisiko aloittaa toistemme seuraaminen?
http://kaika85.blogspot.fi/
juu tottakai!:)
Poista