sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Buliuli !! !!

Heei!:)
Voi että tänään on ollu nii ihana päivä! Sain ees vähän toivoo kotia pääsemisen suhteen.:)
Ei siitä vielä enempää koska mikää ei oo varmaa..:)
Mua niin ärsyttää et joudun jättää rakkaat kauhajoelle, ku pääsen kotio!!</3 Ja ylöjärvellä en tunne ihmisiä enää kunnolla ja näi.. :/ silti mieluummi kotii! Tää laitos jossa oon, on tarkotettu alle 12 vuotiaille.. Viikonloppusin herään yheksän aikaa, koska muksut alkaa leikkimää ja pakko on aina just mun oven ees.. :D... Yks aamu heräsin, ku yks tyttö oli tiirikoinu mun huoneen oven auki, ja sitte se vaa istu mun sängyn eteen tuijjottaan mua..D: pikkaaaasen creepy!! Mulla ny tavotteen päästä kotia kasi luokan lopussa, mut kattoo ny mitä sossut meinaa..:) Koulu menee iha hyvi lukuunottamatta muutamaa wilmamerkintää ruottin- ja fyken opettajilt.:)
Ei mulla tähänhätään enempää..:)) 
Öitää :>

6 kommenttia:

  1. toisaalta on ihanaa et pääset kotiii mutta.....<3

    VastaaPoista
  2. aaaaa ihanaa Jenna c: mut harmi et sun muut kamut jää sinne :c ♥

    - Aino

    VastaaPoista
  3. voisitko tehä sun 4 rakkaimmasta kamusta sellasen esittelyn muutaman kuvan kera? sellanen olis kiva lukee :)

    VastaaPoista