perjantai 10. toukokuuta 2013

¨Hi.


Päätin alottaa uuden blogin koska vanhas oli ollu nii kaua taukoo ja kyllästyin siihe jne.

Kattelen just ny Suomi/Venäjä matsii tv:st Ainon kans.
Apuvaa! Tilanne on onneks 1-2 Suomelle mut on vasta toinen erä menos jote.. Kyyl se Suomi voittaa.
Ei oo muuta vaihtoehtoo. Usa ei tapahdu uudestaa.
Hiemanko ois mahtava mennä joskus kattoo iha paikanpäälle.
JA NY ON 1-3!!!! AAAAAHIHANAAA!! <3 
Juu.. :D
Mä muuten saan huomenna oman asuntovaunun! Eipäsiistii.
Se kyll on vähä remppaa vailla oleva vanha mut ei se haittaa :)
Vhä omaa rauhaa joskus.. :)
Laitan huomenna siitä si pari kuvaa.
Mut täss kaikkee sekalaista:










Äite <3---->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti