tiistai 25. kesäkuuta 2013

No moi

Joo anteeks etten taaskaa oo kirjotellu mut yritän nyt parantaa.
Kävin pari päivää si taas särkän-niemes. Tälläkertaa olin vaa isseen, siskon ja äitipuolen kans.
Isä onnistu nolaan mut jo portilla kun se alko selittää jollekki pari vuotta mua vanhemmalle lipun myyjälle kuinka sen pienet vintiöt luultavasti haluaa kirmata laitteissa ja kuinka innoissaan me ollaa...
Äitipuoli taas alko selvittää sille tohkeissaa jostai karvapossusta jonka se haluaa nähdä.
No mutta reissu päätty siihen ku kaaduin siä vitun pelletalos jalkani päälle ja mulla meni nivelsiteet.
Kaatumisen jälkee mun ympärillä hössäs varmaa 3 terveydenhoitajaa, joku särkän pomotyyppi ja joku opiskelija.. Ne ois halunnu viedä mut rullatuolilla autolle mut en suostunu.:D Itseppäisyydestä joutuu joskus kärsimää... No ku päästii autoo nii mentii tayssin päivystyksee oottaa pariks tunniks sitä, että terveydenhoitaja totee ettei mun jalalle voi ny mitää tehä ja että se toipuu ajan kans.
     Juhannusta mä olin viettämäs mummulas, Jyväskylässä. Ja ofc vaikka se terveydenhoitaja oli määränny mulle lepoo, nii enhä mä paikallani pysyny. Aino tuli ekaa kertaa sinne mukaa ja me nukuttii kaksistaa rantasaunalla. Siel me veneiltii ja löhöiltii laiturilla.(: Oli muute iha vitu paras juhannus ikin!
Tultiin eilen takas kotii joskus puol kasilta aamulla. Aino lähti viiden aikoihi, mut ennen sitä kerettii mennä uiskentelee(:
Me naurettii laiturilla kaikes rauhas ku joku heitti meitä pullolla! Onneks se ei osunu, mut mä heitin sitä heittäjää samalla pullolla päähä. :D Ei kannata ryppyillä meille! Jou.
Eipä mulla ny muuta oo ku et toivottavasti teilläki oli mahtava juhannus ja menkää ihmiset pihalle!:D
Bye.








PS: Laitan lisää kuvia juhannuksesta ku löydän mun kameran ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti