Tänään oon meinannu läkähtyä kuoliaaks ja sulaa asfalttiin!
Koko kesän kuumin päivä tähänmennes. Tulin justiinsa uimasta.
Koko päivä on pääosis menny kylillä pyöries. Ei me ees tehty paljoo muuta ku käytii ruokakaupas, äiten työpaikalla ja pizzeerias, mut aikaa meni vitusti. Iha samperin levoton olo on koska haluis tehä jotai järkevää, mut en keksi mitää. Huomenna siihe löytyy pelastus ku meen Ainon kans treelle shoppailee :)
Mulla on kerranki rahaa, enkä voi oottaa niiden tuhlaamista.
Niinii ja Aino tuli tänne jo tnä.
Tänää ois pitäny siivoo sauna, siivoo kämppä, siivoo piha ja vaikka mitä muuta, mut mitään ei oo tehty.
On ollu niin kuuma ettei oo jaksanu tehä mitää..
Ookoo jote en oo tainnu tänne kirjottaa Ainost jote kukaa ei tiä kuka helvetti se on. :D
Se on siis ollu mun baras ystävä varmaa kakkos luokasta asti.
Se on ihana,paras,ärsyttävä,rasittava ja hullu tyttelö.
ANTELIAS --javitut.. pikemminki aistiharhane... ;D
IHQPISSISPOJU
NÖPÖNASSU :3
ONNISTUJA --jooei
Laitan siitä ny muutaman ihkun kuvan! >:D
Siinä mun rakkauteni!<3
Kaikki kolme muuta paitti se mis Ainol on mustat hiukset, on muute otettu just sillo juhannuksen :)
Lisää juhannuskuvii ku kerra lupasin:
Ääh en taida keksii muuta puhuttavaa koska tosiaa ei kauheesti mitää erikoista oo tapahtunu...
xoxo


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti