En oo kirjotellu kiireiden takia pitkään aikaan. Nyt kuitenkin päätin kirjottaa jotain. :)
Kävin eilen särkässä. Se oli yhen nuorisotalon retki ja menin Jussun ja Krisun kanssa.
Oli aiva hubaaa, mutta loppua kohti alko ukkone. Käytiin näsinneulas ja siä oli niin pelottavaa!!
Istuskelin siinä ikkunalaudalla ja kattelin alas ainaki 220 metristä. Sitte ku siä on ne ihme maksulliset kiikarit, nii kattelin sellasella treen keskustaa. En kyllä ikinä muuttais särkän viereen koska ne lähimmät kerrostalot oli aika hyvällä stalkkaus etäisyydellä...
Jussun ja Krisun kans särkäs oli kylläki aika paska olla koska ei ne uskaltanu tulla minnekkää kunno laitteisii ja pahin laite jonne ne suostu oli tyrsky.. -.-
Lähin sieltä kotio joskus kuuden aikoihin.
Sori tää laatu -.-
xoxo jemip

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti