torstai 25. heinäkuuta 2013

Life is too short to worry, kysymyspostaus vastaukset



Yrittäkääpä laskee montako kertaa sanon ''ööö'' tos videon aikana. :D
Vielä kerran kiitän ja kumarran kysymyksiä lähettäneille!
Voisin tehdä taas pian jonku erikoispostauksen, joten NYT VAAN EHDOTTELEEN!!!!!;)
Älkääkä tuomikko, koska toi oli mun eka video koko blogi historias! :)

Tuolta löydät sen mun kysymyspostaus videon.


Nea oli kuvaajana, eli syyttäkää sitä heilumisesta. :)

Kirjottelen lisää huomenna. 





xoxo Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti