Heeeei.
En ny jaksa kamalasti kirjotella. Laitan nytten vaa muutaman kuvan. :)
Laittakaa hei ihanat kommentteihin, millasia postauksia multa haluisitte.
Aattelin tehdä teille lähipäivinä videopostausta, mut ei siit vielä enempää.
Toivottavasti ootte tykänny blogista tähän asti, ja pistäkää kommenttia tulemaan,
jos on liian vähäm tekstiä yms :)
Kerron pikasesti vielä mun päivästä:
Oon ny mun murulla Ainolla yökyläs.
Katteltiin muutama kauhu, oleiltiin pihalla tekemässä ei mitään
ja naurettiin turhille jutskuille.
Tuli mieleen et tänään on mun nimpparit!
:3
Aino anto mulle lahjaks sellasen limenvihreen pidennysraidan, joka on varmaan 2 kertaa niin pitkä,
kun mun omat hiukset. Pitäis ehkä leikkaa se tai jotai. :D
Sellasii saa glitterist jotai 4e :)
Oho :o
Kirjotinki jo aika paljon, vaikka piti vaa laittaa kuvat ja lopettaa siihe. :D
Ny mä lopetan ja painun tekee jotai muuta ku bloggaa.
xoxo Jenna
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti