Laitanki niit kuvii vasta huomenna, koska mun kamera sekoili jotai outoo, enkä saanu kunno kuvii..
Muttamutta. Värjäsin tnä hiukset :) ne on aikalailla saman väriset ku aiemmi.
Yritin saada vaaleemmaks, mikä ei onnistunu. :D
Katteltii just se eminemin leffa 8 miles. Se oli aivan katteltava :3
Ootteks muute nähny tän:
http://victoriamedia.fi/2013/07/11/video-suomalaisesta-huostaanotosta-leviaa-facebookissa-mitaan-paatosta-ei-ollut-esittaa/
Aivan saatanan rasittavia nuo suomen sossut! Jos se isä ois oikeesti tehny jotai kauheet, niin ei ne molemmat tytöt ois itkeny ku toine viedään pois.
Sossut vaa haluaa saada asian alta, ja sen takia, jos on pienikin ongelma, heti vaa laitetaa sijotukseen.. Ei ne oikeesti välitä. KUKA SUOJELEE LAPSIA LASTENSUOJELULTA on mun mielestä tosi hyvin sanottu.
Ootteks muute kuullu, että parturit ei sais värjää alle 16v hiuksii ollenkaa.
Mun mielipide on, että se taas lisää kotivärjäämistä, joka on VIELÄ vaarallisempaa, ku parturis värjäämine.
Juu.. mut ei mulla enää mitää muuta valittamisen aihetta oo :)
Meeen nytte pois netistä, tekeen jotai tosi järkevää. :D
xoxo jenna
ps kannattaa kattella sellasta sarjaa (vaikka netflixist), ku rosewell

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti