Juu elikkä aluks pyydän anteeks että on ollu näin pitkä tauko tän blogin kanssa.:(
En vaa oo oikee löytäny aikaa ja sillon ku sitä on ollu, oon ollu niin pirun laiskalla päällä, etten oo jaksanu kirjotella..
Nyt mä kuitenkin päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjotella pitkästä aikaa!:)
Tänään on ollu tietys mielessä aika paska päivä. Ensimmäine vastoinkäymine tapahtu ruottin tunnilla ku ihana Kaarto syytti mua kaikesta mitä muut mölys.
Jos vaikka Julius ja Eetu puhu keskenää kaarto oli sillai et -:Älkää pojat menkö mukaan tohon Jennan juttuun, vaan keskittykää tehtävii. Kaikki oli sillai et WHAAT!?:D Sain luultavasti siltä tunnilta wilmamerkinnän...
Sitte Jani heitti mun laukun räkälätäkköön.:pp yäk! Sitte sen laukun pohja meni rikki ku jouduin laahaa sitä maata vasten että kaikki se mälli lähtis pois...
Kolmanneks linkka ajo mun pysäkin ohi ja jäin pois varmaa 5 kilsaa siitä, mihin mun piti jäädä.
Ja sitte vielä neljäs asia on se, että en päässykkää mun sukulaisille yöks vaikka näin oli sovittu. Vaan mun lellitty pikkusisko pääs.. eiotapäähännnn..
Huomenna onneks issee tulee moikkaan nokialta.:)
Eipä mulla ny tälläerää muuta:)
Heipaaa:)
Mitä sä syyttelet luokkalaisias?!
VastaaPoistamiten mä syyttelen mun luokkalaisii?:D:D
Poista