perjantai 26. heinäkuuta 2013

Hellureei


Kävin tänään ostoksilla kirppiksellä. :)
Ostin vaikka mitä, ja rahaaki meni vaan 14e. Kirpparit on kyl aiva mahtavia! :3 Jeeejeee
Sitte kävin saunas ja menin siskon kans ulos ottaa kuvia. :)

Muutama ostos:

Ostin aiva vitivalkoset farkut, jokka ei ollu ku 3e.



Sitte tollasen i won't say paidan. :) 3e


Myös tuollane villapaita :) 3e

Myöhemmin me kuvailtiin Raken uuden moottoripyörän kans, jonka se just osti. :)
En ihan lähteny reissuun. (Huomaa ironia)
Se iski liekkiä ja päästi sellasta ääntä että koko Ylö varmaa kuuli :D

Mulla alkaa olla ikävä kaikkii rakkait kauhajoel!
Muruille terkkuja!<3
Oon Ylös viel yhen viikon.
Sunnuntaina me lähetää hesaan. Ei viel tiietä, et mennäänks lintsille sillo,
ku RiRin keikka on sinä päivän, ja varmaa 2x nii paljo porukkaa ku normisti.

Meen ny :)
xoxo Jenna


6 kommenttia:

  1. kiva blogi ja lukijaksikin tulin, liittyisitkö munki blogiin jos tykkäät? :)

    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla, tykkäsin! :)
    (liityin).

    http://suvihg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. todellaki ikävä..<3 mut hei muru ei kauaaa et nähää! <3

    VastaaPoista