torstai 18. heinäkuuta 2013

KYSY ASK FRÅGA

Heei :) 
En oo taaskaa kirjotellu ja syy siihen on etten oo päässy ny koneelle.
   Olin toissapäivänä vaasas shoppailees ja sainki rahaa kuluu varmaa lähemmäs 300e :)
Laitan kuvia ehk myöhemmin illalla niist kaikist ihanuuksist joit ostin :)
Tulin eile taas kotii puolentoista viikon jälkeen. 
Suunnitelmis ois lähtee etelä-suomee reissuilee. Ainaki linnanmäel ja heurekas pitääs käydä.
Kirjottelen viel illal :)


Vastaan kaikkiin viikon päästä, eli 25.7!
Siihen asti:
ASK ME ANYTHING!

2 kommenttia:

  1. lempi vaatekauppa?
    lempi kenkäkauppa?
    lempi meikkimerkki?
    lempiväri?
    paras artisti/bändi?
    paras näyttelijä?
    paras vuodenaika?
    millaset olis sun unelma hiukset?
    maailman kaunein nainen?
    maailman komein mies?

    VastaaPoista
  2. 1.perheesi? keitä siihen kuuluu jne.
    2.minkä ikäinen olet?
    3.minkä pituinen olet?
    4.seurusteletko?
    5.idolisi? tai sellainen jota ihannoit?
    6.mikä haluat olla aikuisena? (menestyvä?liikenainen?malli?mikä tahansa?)
    7.pidätkö eläimistä?
    8.onko sinulla / teillä eläimiä?
    9.kauanko olet pitänyt blogia?
    10.3 asiaa joista itsessäsi pidät & kolme jota vihaat?

    www.helimiuslife.blogspot.fi ! käy kurkkaa munki blogi, ja käy laittaa mulle tohon kysy ask postaukseen kysymyksiä :))

    VastaaPoista