keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Easy come, easy go, little hie, little low.

Moroo! :)
Tänään on ollu taas yks siivoomispvä..
Syy siihen on se, että Raken (mun isäpuolen) sisko, jota en oo koskaa nähny, tulee meille kylää.

Hei muutes! Aattelin et voisin tehä kysymyspostauksen, joten ei muutakun kyselemään! Teen sitte videon jossa vastailen ku kysymyksii on tarpeeks :)

Sitte oon kattellu sellasta sarjaa netflixsilt ku hemloc grove. Se on tosi hyvä, vaikkakin väliin aika sairas.. Kannattaa kattoo!;)





                                                                   Kyselkääkyselkää!!;)

                                                                            xoxo

2 kommenttia:

  1. Olet kaunis♥
    Tässä olis mun kysymykset:
    Parasta itsessäsi?
    Unelma matkakohde?
    Lempiruoka?
    Seurusteletko?
    Pituutesi?
    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Upee blogi sulla :-) Oot kyllä kaunis!

    Mitä ajattelit tehä peruskoulun jälkeen, lukio vai amis?
    Lempi vaatekaupat? :-)

    http://lifestyleeem.blogspot.fi/

    VastaaPoista