maanantai 1. heinäkuuta 2013

Try, cry, Why try?

Heei :9
Aattelin et selitän vähän sitä lapsuudentrauma paskaa..
Niinii mun isähän on narsisti.
Asuttiin sen luona muutamavuosi ennenku äite sai meidät takas.
Iskä pahoonpiteli meitä jonkiverra ja manipuloi porukkaa kattoo koko hommaa läpi sormien.
Se levitteli juttua mun äitestä ja isäpuolesta ja tietenki kaikki usko.
Onneks meidä soskut vaihtu ja päästi meidät asuu äiteelle.
Eipä siinä kauheesti muuta kerrottavaa ookkaa.

Nytte lähen lenkille ft my lovely mother<3

Ennen sitä pari kuvaa meidän eiliseltä reissulta :)


                                           Meet my family!<31


                          Vuosituhannen rakkaustarina :D


                 Noi raukat pikkusammakot yritti joukkoittemurhaa, ku kolme tollasta yritti samaan aikaa hypätä 
                 nuotskuu.. :D



       Jekkujee ! <3



                                                             xoxo

2 kommenttia: