Tänään oli se shoppailupvä!!
Lähettii treelle kaheltatoista aamulla ja ei siinä kauaa menny ku eksyttii.
Eksymisessä positiivista oli se et nähtii Olli Herman!
Syömässä käytii pienessä kiinalaisessa, joka on paras kiinalaine ikinä!
Tilasin ananas kanaa.
Kaikki kaupat käytiin läpi ja matkaan jäi tällasia:
En tiä missä tota mekkoo käyttäsin, mut kyl mä jotai keksin.:D
Kyllähä siel kaupoilla aika kulu, vaikka loppua kohti alkoki satamaan.
Mut ei mulla tänään kauheesti muuta ookkaa :)
xoxo






Ihania löytöjä! Mistä oot ton ruusubandeaun hankkinu? :)
VastaaPoistahttp://annasophiadiy.blogspot.com
Hankin sen seppälästä ja se makso muistaakseni jotai 12,95 :)
Poista